Naam : Rob Kossen Datum : 02-03-2016 Bericht : Begin vorig jaar hebben wij door WD-Sat op onze camper een 85cm Oyster (skew) laten monteren alsmede een Denson ontvanger met een Avtex televisie laten installeren. Alles bij ons thuis. Wichard moest daarvoor met zijn assistent helemaal naar Velserbroek (N-H) komen. Wij waren zeer content met deze service én het resultaat. Overigens was eerder de ontvangst in Wommels ook zeer gastvrij en nam Wichard alle tijd voor ons. Tijdens een korte vakantie vorig jaar in Duitsland en Oostenrijk tijdens de Kerstdagen bleek plotseling dat wij geen ontvangst meer hadden terwijl bij een eerdere vakantie alles perfect werkte! Dat was ontzettend balen te meer omdat wij fervent luisteraars zijn van de Radio 2 Top 2000 Aller Tijden en wilden dat beluisteren. Op 2e Kerstdag een SMS-je en mailtje naar Wichard gestuurd met onze hulp-vraag. Op dat moment realiseerden wij ons niet dat het Kerst was. Tot onze verbazing zagen we de volgende dag, zondag 27 december, dat Wichard had gereageerd. Wat volgde was intensief SMS-verkeer tussen Wichard en ons gedurende de hele zondag (met enige onderbreking omdat wij inmiddels doorreden richting Oostenrijk). Wichard heeft ons allerlei technische oplossingen doorgegeven echter zonder resultaat. Vanaf 18.49 uur (ik heb nog alle SMS-jes bewaard en kan het zodoende nakijken) volgden 51 (!!) SMS-jes over en weer tot 22.23 uur! We hebben het wel over zondagavond!! In de tussentijd stelde Wichard nog voor om (kostenloos) een nieuwe ontvanger op te sturen, desnoods naar Oostenrijk, voor het geval dit de oorzaak zou zijn. Toen wij zelf al een beetje de hoop hadden opgegeven kwam Wichard laat op de avond nog met een zoveelste optie. En die werkte!! Uiteindelijk konden we weliswaar uitsluitend via de Astra 3 de digitale NL-zenders inclusief de Radio te kunnen ontvangen en konden we “onze” Top 2000 verder beluisteren. Door nog onbekende oorzaak bleek er geen Astra 1 ontvangst mogelijk te zijn. Wij hebben Wichard gevraagd ons een factuur voor alle service en hulp te sturen echter zijn steevast en korte antwoord was: “Je krijgt geen factuur. Ik lever graag service”. En toen wij antwoordden dat er o.i. op service een houdbaarheidsdatum zit was zijn antwoord: “Mijn service heeft geen houdbaarheidsdatum.” Het mag geen verrassing zijn dat wij zeer tevreden zijn over Wichard en zijn bedrijf. Sindsdien hebben wij vele mensen aangeraden om naar WD-Sat te gaan en zullen dat ook blijven doen. Wat een ongekende service, kennis en kwaliteit van dit bedrijf. Waar vindt je dat tegenwoordig nog. Wichard, wij willen je wederom heel erg bedanken voor je zeer toegewijde service. Top!!!!!! Rob en Sonja Kossen Velserbroek --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Naam : Riny van Sprundel Datum : 29-02-2016 Bericht : Beste Wichard, Hartelijk dank voor de snelle afwikkeling van de bestelling. Ook dit keer was dit prima voor elkaar. In 2 dagen had ik mijn satellietontvanger in Frankrijk! Ook bedankt voor je adviezen. Wellicht tot een volgende keer. Zeer aan te bevelen dit adres!!! A++++